Organismul ca dovadă

Cine spune că îmbătrânirea nu-l determină să-și facă griji măcar un singur pic, cel mai probabil are dificultăți în a accepta acest lucru și se păcălește singur. Îmbătrânirea nu este un proces pe care cineva îl va alege în mod voluntar. Cu toate acestea, este ceva normal și fiecare dintre noi va trebui în cele din urmă să se confrunte cu acest proces, fără excepții. Bineînțeles, îmbătrânirea este determinată genetic și nu se schimbă. Chiar și așa, o putem influența într-o anumită măsură și îi putem încetini impactul.
Cum? Modul în care ne tratăm corpul de acum înainte - ce stil de viață vom avea, ce vom mânca și bea și cum vom percepe lumea din jurul nostru.

"Oglindă oglinjoară, unde a plecat trupul meu tânăr si flexibil?" Ia-o ușor ... toată lumea se întreabă același lucru uneori, atunci când se uită în oglindă. Procesul de îmbătrânire provoacă o serie de modificări în corpul nostru - printre altele este pierderea masei musculare, astfel încât se pare că corpul "se estompează". La vârsta a doua, abilitatea de a produce celule musculare scade cu aproximativ 30%, iar la vârstnici este aproape jumătate. Asta a fost vestea proastă. Și acum cea bună - există o modalitate prin care putem influența pozitiv volumul de masă musculară. Cele mai recente studii sugerează că și persoanele de nouăzeci de ani pot câștiga din nou masa musculară! Și nu există o magie sau o știință pentru asta.

Elixirul tinereții este sportul.
Sincer, cât timp petreci relaxându-te cu un ziar, pe Internet sau la TV? Câteva ore? Atunci poți găsi cu siguranță 30 de minute pentru a face mișcare. O jumătate de oră de exerciții pe zi poate face minuni pentru organismul tău. Exercițiile fizice sunt de fapt foarte importante la vârste înaintate, unul dintre motive fiind faptul că celulele organismului își pierd în mod natural capacitatea de a produce eficient energie. Du-te la înot, de exemplu, sau încercă pur și simplu mersul pe jos. Poți încerca, de asemenea, yoga sau pilates, care nu sunt prea obositoare, dar ajută la întărirea fermității musculaturii în mod natural. Exerciții cardio extraordinare sunt săritul corzii, mersul pe bicicletă, abdomenele, flotările sau genoflexiunile. Dacă te antrenezi din greu pentru o perioadă scurtă de timp, ritmul cardiac va crește și organismul începe să producă hormoni anti-îmbătrânire care au un efect benefic asupra țesuturilor și organelor.

Chiar dacă nu te simți întotdeauna motivat să faci exercițiul, încercă să fii strict cu tine însuși și consecvent. Activitatea fizică obișnuită de zi cu zi are un efect mult mai mare, decât să lucrezi intens o dată pe săptămână, doar pentru că te simți vinovat. Vei vedea că treptat vei începe să te simți minunat și totul, inclusiv îmbătrânirea, vor parea mai bune.

Asigură-te că bei suficiente lichide în timpul zilei și că asiguri organismului o cantitate suficientă de vitamine și minerale. Asigură-i organismului antioxidanți și, cu siguranță, nu elimina total grăsimile din dietă. Acestea sunt foarte importante pentru un organism care îmbătrânește, deoarece ajută la reînnoirea unor hormoni importanți, de exemplu hormonii androgeni. Dacă adaugi somn suficient, starea de spirit bună și eviți stresul, ai toți așii in mânecă!
Organismul ca dovadă